Uw eigen bedrijfsfestival in Utrecht! | ub-events

Prijs vanaf € 95,00 p.p. excl. BTW

Naast de expertise van ub-events op het gebied van de organisatie van bedrijfsfeesten en jubileumfeesten in Utrecht, adviseren wij deze fijne collega-professionals ook voor de organisatie van uw bedrijfsfestival in Utrecht. Ontmoet uw medewerkers, relaties en mogelijk ook klanten en leveranciers op uw eigen festivalterrein in Utrecht. In de zomerse buitenlucht op één van de vele geschikte buitenterreinen of juist indoor in de vele unieke en vaak bijzondere industriële locaties in Utrecht. We komen heel graag met u in contact om een vrijblijvende afspraak in te plannen.

Ook voor uw bedrijfsfestival in Utrecht adviseren wij de collega’s van ub-events.

Een bedrijfsfestival als personeelsfeest of bedrijfsfeest in Utrecht organiseren? Onze collega’s van ub-events hebben verschillende festivalconcepten uitgewerkt en samen met u werken ze het meest ideale concept voor u uit. Een bedrijfsfestival is zeer geschikt voor jong en oud. Iedereen vindt zijn of haar favoriete plekje en/of -activiteit op uw eigen zomerse festivalterrein. Ontmoeten, verbinden, samen activiteiten ervaren, lachen, een glas rosé en lekkere hapjes op het plein bestellen bij de sfeervolle foodtrucks, muziek, dans, tenten en natuurlijk al het verrassende (mobiele) entertainment.

Kies uw favoriete festivalterrein in Utrecht.

Een bedrijfsfestival kan op heel veel verschillende manieren worden ingevuld. Organiseert u een festival in de zomer, in de nazomer of rond kerst. Kiest u voor een indoor event of juist lekker buiten. De locatie speelt een belangrijke rol in de uiteenlopende mogelijkheden en concepten. Een bedrijfsfestival in of op uw eigen bedrijventerrein is ook mogelijk. En dit heeft vele voordelen met betrekking tot de Werkkostenregeling (WKR). Neem direct contact op met de eventmanagers van ub-events om uw festival wensen te bespreken, bel: 088 – 84 85 320

Wat is er allemaal nodig voor de organisatie van een bedrijfsfestival in Utrecht?

Samen met ub-events worden doelstellingen en wensen besproken en zal de organisatie in goed overleg starten. Van een originele uitnodiging, het uitwerken van de mogelijke locaties, de benodigde materialen, draaiboeken, beveiliging, spectaculaire acts, bijzondere aankleding tot het vastleggen van de dag met foto’s en video voor de aftermovie. Er komt echt nog heel veel meer bij kijken. Een professionele aanpak door een ervaren eventbureau is volgens ons een pré. We adviseren daarom ub-events:

  • 20 jaar ervaring in het organiseren van bedrijfsfeesten in Utrecht
  • Grote kennis van, goede contacten en strakke samenwerking met evenementenlocaties in Utrecht
  • Langdurige en intensieve samenwerking met (Utrechtse) leveranciers (techniek, catering, entertainment, foodtrucks)
  • Scherpe prijsafspraken met diezelfde partners en leveranciers
  • Gegarandeerde hoge kwaliteit van product en organisatie
  • Creatief en vol passie, ieder event opnieuw
  • Gaan geen uitdaging uit de weg

Neem vrijblijvend contact op per mail of bel direct: 088 – 84 85 320

* genoemde prijs is een vanaf-prijs. Groepsgrootte, doelstellingen en wensen zijn bepalend voor de uiteindelijke prijs per persoon.